maanantai 5. tammikuuta 2009

Ristipistotyön tausta

Aika tarkka olen siitä ettei töiden takana ole solmuja solmut siis avaan ja pidempiä lanka loikkia vältän.
Mystical Stitchesin sivuilla on myös hyvää jälkeä.


Koitin etsiä avonaista työtä missä oisi omaa jälkeä ja ainoat tähän hätään löytämäni työt ovat nämä kaksi joulu aiheista.


Joskus laiskuus iskee kuten alimmassa huomaatte nuo tähdet toisella puolen ne on vielä yksittäisiä kun toisella puolen on jo loikittu;)
Ja oottakaas vaan kun löydän sen yhden työn jolla aloitin taas pistelyharrastukseni, parikymppisenä;P

Lisäys:20:16

Amalia: Niin eihän se niin tarkkaa ole mitä siellä takana on, mutta minä haluan että minun tekemäni työt ovat myös takaa siistejä, eikä siinä paljon ylimääräistä aikaa kulu kun on tietty tekniikka millä niitä pistoja pistelee. Taidan olla omille töilleni liian kriittinen vaiko pikkumainen.



7 kommenttia:

Amalia kirjoitti...

No onko se nyt niin vaarallista jos nurjapuoli ei ole ihan samanlainen kuin etupuoli? En minäkään solmuja laita, mut ei haittaa tollaset ylitykset

Amalia kirjoitti...

NO onko se nyt niin kauheeta, jos takapuoli ei ole samanlainen kuin etupuoli? Minua ei tollaiset ylitykset haittaa, saa vain turhia paiseita kkun koittaa saada liian siistiä. Kukaan ei kato sitä takapuolta, paits ihan salaa minäkin

Kati kirjoitti...

Hih, mulla kans tuo tonttutaulu. Ja kyllä se on siisti tausta aina siisti tausta. Jos työ tulee takaa avonaisiin kehyksiin, olen silittänyt liimakankaan taakse. Helppo pitää siistinä eikä tarvitse pelätä, että joku lanka lähtee purkautumaan.

sannamari kirjoitti...

Kylläpä näyttää siistiltä. Tosi siistiltä.

Minun ekoissa töissä en ole päätellyt lankoja mitenkään. Se, jos mikä hävettää.

Aloitin tekemään ensimmäistä isoa työtä juuri siten, että en päätellyt lankoja työn taakse. Sen työn tausta on aivan kauhea! Tuo kyseinen työ on muuten kaikista rakkaimpani, Lanarten kissa-aiheinen Floor Koomen.

Anonyymi kirjoitti...

Ei kai sillä väliä ole, mutta kyllä siisti työ on aina siisti työ ja antaa tekijälleen hyvän mielen. Omissa töissäni pyrin myös taustapuolen siisteyteen ja todella ei se aikaa vie enempää. Todella hyviä töitä sinulla on

Anonyymi kirjoitti...

Kiitokset paketista,joka kolahti eilen postilaatikkoon.Ihmettelin sitä ihanaa korttia,jonka olit tehnyt.Mun silmät ei niiiiiiiiin tarkkaan työhön pystyisi:)
vauvan tuoksuiset terveiset;)

sartsa kirjoitti...

Ton hevosenkenkätontun (oliko sen nimi Onnentonttu?) olen miäkii tehny! Ja yllätys, yllätys, ihan loppuun asti. Eipä oo vaan kuvaa, kun annoin sen tietenkin taas lahjaksi.