tiistai 24. helmikuuta 2009

riski se on mikä kannattaa

Tein taas tilauksen sinne liikkeeseen mistä viimeksikin odotin postia pari kuukautta.
Kun jäi tilaus jälkitoimitukseen silti toimitus venahti mielestäni luvattoman pitkäksi.
Riski se on mikä kannattaa ja aattelin että sattuuhan tuota.

Joulukoristeeseen lankaa ja hieman kangasta, ihan kuin niitä ei ois ennestään ;P ja täydennystä DMC:nlankoihin kun muutamat sävyt vähissä.
Sähköpostiin sain viestin että kun suoritus näkyy tilillä niin postia lähtee minulle päin.
Ehdin jo iloita että saan kuin saankin joulukoriste SAL:in ajallaan tällä viikolla valmiiksi, kuinkas sitten kävikään??

Juuri niin minun tuuriani, kangas ja tää lanka joulukoristetta varten jälkitoimitukseen, saan siis iloita lähipäivinä DMC:n täydennys langoilla.

JESS!!!

Saas kattoa kuinka kauan toimitus tällä kertaa kestää.

Siinä meni taas sekin ilo=(
Oikeesti alkaa nyppiä, tilaat mitä vaan niin AINA se kivoin tai se mitä juuri tarvitset on JÄLKITOIMITUKSESSA.

4 kommenttia:

Mustikka kirjoitti...

Huonoa tuuria :/ Itseäni suunnattomasti ärsyttää/huvittaa, kun tilauksesta yksi lanka tms. jää aina jälkitoimitukseen ja kuitenkin tulee viimeistään kahden päivän kuluttua alkutilauksen saapumisesta. Mua ei oikeasti haittais pätkääkään, että odotan koko pakettia kaksi ylimääräistä päivää, jotta saan koko satsin kerralla. Ei mulla nyt niin kiire noiden tilausten kanssa koskaan ole.

sartsa kirjoitti...

Sinullakin on noin monta keskenerästä työtä. Olen harkinnu jos alottaisin sen yhen työn mikä minul on ja jättäisin tän Suomen Tyhmimmän Pöytäliinan Johon Tulee 4 Kertaa Sama Kuvio. Tosin siä taidat saada omias joskus valmiiksikin...

gloriosa kirjoitti...

Hassua että sinulla ei ole toimitukset onnistuneet. Minä juuri käytän eniten tätä firmaa juuri siitä syystä että toimitukset on aina nopeita. Kyllä on huonoa tuuria sinulla.

MysteryKnitter kirjoitti...

Bad luck. :( I am sad for you.