lauantai 21. maaliskuuta 2009

Voi ristipisto höpinät

Niin tekis mieli aloittaa TAAS uutta, mutta EI voi.
Keskeneräisiä on nyt taas MUUTAMA!!!
voi mun kanssani.
Yhteen jouluiseen malliin sain kankaan juuh!! no sitten tekis mieli tehdä jokin työ punaisella pääsisin käyttämään punaisia nappeja sain meinaan niitäkin IHANIA ja niin sitten vois tehdä ihan ensimmäisen pinkeepin juuh nuppineulojakin sain=)
Sitten tietenkin pääsiäisaiheisia ristipistoja ois kiva nyt tehdä, sain myöskin uuden Diana lehden jossa pääsiäis aiheisia malleja, mutta ei, ei mitään uutta ennen kuin on Lanarten unikot valmiit ja muutkin keskeneräiset aloitetut. olen tässä nyt aloitellut noita pikkutöitä varmaan 4 enkä yhtään saanut valmiiksi=( kaikki aika kun menee vain muiden töitä ihaillessa=/

1 kommentti:

MysteryKnitter kirjoitti...

Hei, mä ymmärrän! Vaikka mä ite teenkin kanavatöitä ja joskus pistelen esipainetulle Aidalle, niin toi ilmiö on niin tuttu! Onneks mä sain nyt yhden kanavatyön valmiiks, sen jonka sä näitkin mun blogissa. Se on mun uusin, ja kait samaan sarjaan kuuluva toinen työ on nyt työn alla. Kuvia tulee siitäkin sitten tuonnempana.