torstai 30. huhtikuuta 2009

viimeistelyä

jeps tänään tai siis eilen lasten mennessä nukkumaan minä kaivoin ompelukoneen esille.
Minulla kun oli eräs työ tuossa viimeistelemättä ja ensi kuulle sen pitää olla viimeistelty.
Enkun kielisiä ohjeita, luin ja luin ja käytin googlekääntäjää apuna mutta ohjeet ei vaan avautuneet, sitten soitin ystävättärelleni ja pyysin käännös apua, eihän siinä kauan mennyt kun sähköpostiin kolisi suomenkieliset ohjeet.

Ja minä vääntämään ja kääntämään ja ihmettelemään kuinkas se nyt noin ja kun saan kankaan taipumaan tahtomaani asentoon, niin millä ihmeellä sinne saan ompelukoneen jalan väliin saatikka tikkiä, no kun saan ompeluosuuden valmiiksi on vielä yksi kiinnitys juttu ja voin sanoa että tämän kiinnitysjutun takia mulla on nyt sormenpäät hellänä hampaat lähes hajalla kun on pitänyt neulaa avittaa hampaiden kanssa.

Mutta tiedätteks mitä, mä sain sen valmiiksi, ihan ei nyt varmaan sellainen tullut kuin ohjeissa sanotaan, mutta aika liki sinne päin=)

ja tiätteks vielä mitä muuta???
Mä en voi vielä kertoo mikä tai mitä se on enkä näyttää teille kuvaa=D

saas nähä onks mun sormista huomenna mihinkään.

Mut vitsit et oon tyytyväinen et toi on VALMIS=)

Ja sitten seuraavaksi

KIITOS kaikille kommenteille joita blogiini tulee, niitä on aina niin mukava lukea=)
KIITOS myös kehuista mitä tulee tehdyille töilleni, niitäkin on muka saada, kun näkee työn eteen aikaa ja vaivaa on kiva huomata, että muutkin pitävät työstä/töistäni=)

1 kommentti:

MysteryKnitter kirjoitti...

Voi kuule, jos sä vaan tietäisit...jos meidän kahden työt pantais vertailuun tai kisaan, niin sä voittaisit mut ihan leikiten, siis tyyliin 100 - 0.