tiistai 30. kesäkuuta 2009

Coffee envelope

No niin tänään sain kuulla, että vieläkään ei pistelemäni kuori ole perille mennyt!!!!
Mä alan porata='( ei kait tässä auta muu kuin ruveta uutta pistelemään, mutta arvatkaas kuinka paljon kiinnostaa??
Jos sekään ei sitten pääse perille, toisen kerran näkee vaivan ja saa haukata kakkaa:(

Mua niin masentaa, että saattaapi olla viimeinen kirjekuori minkä ikinä pistelen:( siltä ainakin nyt tuntuu.

Mulle ei näiden postitettujen ristipisto juttujen kanssa ole ikinä käynyt näin ei lähetyksen eikä saannin suhteen, aina ovat perille menneet/tulleet, kerta se on sitten se ensimmäinenkin=(

Että sapettaa!!!! kuvaa laitan tästä ensimmäisestä kuorestakin sitten kun olen saanut toisen postitettua ja se toivon mukaan mennyt perille.

4 kommenttia:

Mustikka kirjoitti...

Juu, kyllä muakin potuttaisi. Mie ainakin laittaisin Postille katoamistiedustelun, saattahan se löytyä jostain omituisten postien laatikosta kotosuomestakin...

Ota rennosti :)

Kati kirjoitti...

höh, pidetään vielä peukkuja että kirje löytää perille. Harmitus on varmasti valtava!

gloriosa kirjoitti...

No ei ole kiva juttu ollenkaan. Mua kyl otttas kans päästä aika rankasti. Jotenkin kestäs jos jotain muuta katoais, mutta jos jotain itsetekemää häviää ni kyl sapettas.

MysteryKnitter kirjoitti...

Mä ymmärrän. Mulle on käynyt noin. Mutta eivät osanneet paikallispostissa paljon auttaa, kun se meni maksina eikä pakettina. No, laitan tästälähin sitten pakettina, niin löytää ainakin palautusosoitteeseensa, jos ei määränpäähänsä löydäkään.