perjantai 10. heinäkuuta 2009

Höpönpöppöötä



toisin sanoen, ei mitään asiaa, kunhan puheripulissani taas keksin tikusta "asiaa"


Tuolostelin taas parit mallit jostain syystä olen ihastunut noihin Mousimomsin hassunkurisiin lintuihin yhden olen tehnyt sekin lähti Mialle, voisin yhden vaikka tehdä itsellenikin.


Otin jokin päivä sitten kuvan johon hiukan levittelin vanhoja ja uusia saamisiani, osa tietenkin jäi kuvasta kun en älynnyt hakea makuuhuoneesta ja tietokone seinältä.
Laatikkoon keräsin ja tuolla hyllyssä nyt on laatikko, pitäneen jotenkin päällystää ja tietenkin ristipistotyöllä:)

Sitten tämä minun murheen kryyni jonka tahdon vain tuonne laatikkoon unohtaa, tälle pitäs jotain tehdä, sekalaisia lankoja vaikka kuinka ja paljon, taidan lykätä takas laatikkoon ja UNOHTAA!!

Nyt taidan lähteä miettimään seuraavaa siirtoa, kangasta, niitä lankoja jne...

4 kommenttia:

Sartsa kirjoitti...

FB? Onko se jokin fobia? Full Brain? Fitsin Bimbulat? Vai ehkä jotain ihan tavallista (lue: aukko sivistyksessä).

Sartsa kirjoitti...

Varmaan jo arvasitkin, että en ole siellä äfbeessä :D

Kirsi kirjoitti...

Voi kun tuo lahjakuva näyttää ihanalta, harmi ettei se suurene klikkaamalla, että näkisi mitä ihanuuksia siellä on!
Ja oletpa taas ollut käsittämättömän ahkear pistelyissä :)
Mulla on muuten uusi blogi, olen siirtynyt bloggerin puolell myös. Käy kurkkaamassa.

MysteryKnitter kirjoitti...

Mitä ihmettä? Ovatko nuo neule- vai ristipistolankoja?