tiistai 12. tammikuuta 2010

Ristipistoilua ilman kuvia

Hmm. Ristipistojakin olen tehnyt ja tänään pienen taistelun jälkeen olen aikas tyytyväinen aikaansaannoksiini.

Ylläripylläri kuvaa en voi kummastakaan vielä laittaa, korttin saaja kun voi käydä blogiani lukemassa ja mitä tulee tuohon toiseen työhön niin se on menossa Kirsin luo arvontaan helmikuussa kun on ristipisto tapaaminen, on se vaan niin kiva kun joku jaksaa noita tapaamisia järjestää, ehkä itsekkin sitten joskus...

ystävänpäivään liittyen piti tämä tekeles olla ja mielestäni löysin aivan just oikean mallin siihen :)))
Vitsit että oon ihan täpinöissäni lähtemään, mennään joko kimppakyydillä tai sitten menen junalla, jos ei nyt sitten tule jotain ylitsepääsemätöntä estettä, joka kerta kun isännälle tulee jotain menoa ja soittaa mulle kysyäkseen ei kai sille päivälle ole mitään suunnitelmia tai sulla sitä reissua, heittää sydän jo volttia ettei vaan sano SITÄ päivää.
Nyt meen etsimään yhtä ristipisto mallia ja kun sen löydän ehkä teen tänään tota pöytäliinaa :)

4 kommenttia:

Katri kirjoitti...

Hei sä olet aivan liian tehokas, tässähän itse ihan masentuu :-) No joo, onhan minulla sentään jo idea tuota tapaamiseen tehtävää lahjaa varten... Tuskin maltan odottaa helmikuuta!

Kirsi kirjoitti...

Hih hih Katrillekin, minulla on myös jo idea valmiina - ei kun pistelemään :) Minna, jos isäntä soittaa ja sanoo SEN päivän, sanot vaan, että sori, mulla on kalenteri jo buukattu! Et kyllä jää pois!

Micki kirjoitti...

The stitchery is just so cute! It is a wonderful winter pattern!
Micki

MysteryKnitter kirjoitti...

Täälläkin kuvattomana mennään tällä hetkellä, kas kun peräti kolme yllätystä odottaa, että pääsisivät uusiin koteihisa.