tiistai 9. maaliskuuta 2010

mä alan parkua kohta

Niinpä niin, olin niin valmistautunut tänään että saan koottua tuon kirjekuorivaihdon valmiiksi odottamaan postitusta, olenhan jo kortinkin ostanut sinne valmiiksi ja eilen sain haettua postimerkit, mutta kuinkas kävikään :( 4 korttia piti tuolla ylhäällä olla ja nyt kun nipun sieltä otin EI ollut kuin kolme ja just SE puuttui enkä tiedä msitä ees etsin kun ei ole muuta paikkaa, kun kerran tuonne ylös turvaan lapsilta olen laittanut, 80km. ajamista että saan uuden samanlaisen kortin :( on tää niin VÄÄRIN!!! tai sitten pitää vaivata isäntää että käy hakemassa ja toivoa että sieltä tulee OIKEA :P nyt kun mulla nakuttaa just se kortti niin muutahan sinne en voi laittaa ;D

Sitten vähän iloisempiin aiheisiin kukkavaihdon parin sain ja eilen sitten on taas istuttu lattialla ja selattu lehtiä ja 2 mallia löysi nyt vaan on vaikea päättää kumman teen :P

Ja arvonta kuorenkin MUISTI kasata, meinas TAAS unohtua, nyt vielä kun saan sen tuosta postiin niin hyvä :)

1 kommentti:

MysteryKnitter kirjoitti...

Mä ymmärrän täysin tuon tunteen!