perjantai 30. huhtikuuta 2010

Lempikukkani

Otin osaa Kirsin järjestämään lempikukkani vaihtoo, hirmuisen vaikea oli päättää minkä lempikukistani tähän vaihtoon pistäisin arvoin auringonkukan ja särkyneensydämen välillä, unikkoa en tähän mukaan tällä kertaa ottanut.

Nyt kuitenkis asiaan.

Lähdin aamusta kauppareissulle ja isäntä, kun tietää, että hullua on kiva pitää jännityksessä soitti sitten minulle, että sinulle on tullut postia ranskasta, mä että mitä!!! kauhee kelaaminen päällä onko joku vaihto unohtunut vai mitä!?! Ei muuta kuin hikihatussa juoksu jalkaa ostokset jotta pääsen kotiin katsomaan postini 8)

Kotiin pääsinkin ja kun kuoren avasin ja näin auringonkukin paketoidun paketi TIESIN HETI se on se!!

Lempikukkani vaihto, siinä sitten hetken ääneenkin ihmettelin voinkohan jo avata tämän, mutta mieskin sanoi että saan avata kun on Ranskasta asti tullut, no ei siinä muuta tarvittu!!!

Sanokaa mitä sanotte minä olen vaihtoni saanut ja AVANNUT :) ja tässä tämä nyt on vielä kun osaisin viimeistellä :Pnyt pitää vaan hetki miettiä mitä siitä haluan :)

Tässä auringonkukka viimeistely kangas ja kortti :)

KIITOS LORI, tämä on IHANA!



3 kommenttia:

Kirsi kirjoitti...

Auringokukkasi on tosi hieno! Se on niin aurinkoinen :) Joko tiedät mitä siitä teet? Minä taasen pistelin Lorille narsissin ja hänen blogissaan sekä Pretty exchange blogissa on kuvia! Omaani odottelen into piukeena :) :) Enkä tiedä vielä mitä siitä teen. Ehkä asia selviää, kun näen minkälaisen ihanan ruusun saan!

Minna kirjoitti...

Niin onkin :))) Vielä en ole päättänyt miten tuon viimeistelen, kassi kävi mielessä, mutta en ole varma miten se kuuluisi toteuttaa =/ ehkä mun kannattaa miettiä jotain helpompaa :P Toivottavasti pidät omastasi :) Huomenna pitäs olla perillä ellei posti ala lakkoilla :P

MysteryKnitter kirjoitti...

Tyrmäävä! Ihan niinku ne auringonkukat, joita meillä oli parvekkeella.