torstai 2. syyskuuta 2010

IHANAA, minua on taas lahjottu

Ja mitä ihanimmilla lahjoilla
Tarkoitus oli eilen illalla valvoa puoleen yöhön, mutta uni vei voiton, mutta aamulla oli mitä ihanampi herätä, olin kuin pikkulapsi, missä mun paketit ;D
mutta aloitetaanpa
minua lahjottiin siis

Ihanilla nappeilla, pitsillä, aakkos nauhalla, langalla, ihana puu sydän
ja nyt kyllä täytyy myöntää etten tiedä mikä tuo metallinen juttu on ;D
eri toimituksella tuli sitten tuo Tralalaan Roses d'automne  aivan ihana
malli

Kiitos Anna <3
Mallivihko,kangas, nauhoja nappeja ja tuossa nyt ei erotu nuo
pikkuiset metalli "napit" ja mikä aivan ihana kortti ja mykistävän ihana pelikortti kassi  <3
Kiitos Outi <3

Sitten minua lahjottiin Italialaisella teellä ja namilla(hyvää, maistettu on :p)
nauhoilla, langoilla ja lehdillä niitä ollaankin tässä jo lasten kanssa ehditty selailla ;)
Ja tuo rasia aivan ihana, ruskealla metallilangalla kirjottu M.
Kiitos Aija <3
Kiitos näistä ihanuuksista olen aivan otettu :)
ja ihmettelen saamaani lahja määrää :)

3 kommenttia:

Aija kirjoitti...

Hyvää syntymäpäivää vielä tätäkin kautta! Ihania lahjoja olet saanut.

Ihmettelin kyllä, kuinka pakettini ehti perille, kun se lähti täältä Italiasta vasta maanantaina ja oli siellä jo keskiviikkona! Yritin postittaa sen jo viime perjantaina, mutta paketointini ei kelvannut postitädille... Kun saan kuvat puhelimesta ulos, niin laitan näytille, mikä ei kelvannut.

"pappi puikoissa" kirjoitti...

Onnea vielä minunkin puolestani tätäkin kautta :). Vanheneminen on upeaa, vai mitä?

Minna kirjoitti...

Kiitos, kiitos, kyllä vain vanheneminen on ihanaa ;D