keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Viimeinen syyspiristyspaketti ja paljastus :)

Niin se sitten osui tänään oikeaan päivään tuo piristys, olen ollut aamusta asti tosi alavireinen, itku herkässä, väsynyt ja tuntuu ettei muksutkaan tee muuta kuin tappele.
Jokin sisäinen ääni sanoi minulle että hae posti, hae posti, mutta en vaan saanut itseäni liikkeelle vaan odotin taas että joku muksuista tulee ja tuo postin tullessaan.

Muumilaatikkohan siellä laatikossa taas oli jossa muumimerkit.
Lähes kädet täristen pakettia varovasti avasin, sieltä sitten esiin tuli minulle neulottu aivan ihanan värinen revontuli huivi  ja niinhän siinä sitten kävi vaikka yllärin oli tarkoitus ilahduttaa niin minä purskahdin itkuun, siis minulle neulottu hartiahuivi.
No ilahtunut ja ihastuksissani olin/olen :) ja kyyneleet kuivattu :)
Syyspiristäjäni meinas että oli paljastunut jo heti alkumetreillä, mutta ei, ei, meinaan kahdessa kuoressa syksyn aikana näkyi postileima, muita ei oltu edes leimattu =/
Kirjettä lukiessa teki mieli äkkiä lukea kirjeen lopusta nimi, mutta maltoin lukea kirjeen loppuun asti, vasta siinä  3 riviä ennen nimeä alkoi heräillä epäilys ;D
Ja kadonnut kuori oli kyllä tullut :) Nyt minulla on  sitte tupla satsi kankaita :)
Sain käsinvärjättyä kangasta ja madeiran lankoja.
Ja hartiahuivi tuli heti käyttöön, meillä kun tosiaan vanha talo ja näin tuulisena päivänä joka nurkassa vinkuu ja varsinkin tässä tietokoneella joka tässä portaiden alla, olen oikeen mukavasti valinnut tämän ristivetoisimman  paikan talosta tietokoneelleni, onneks oli vaihtoparina nyt taitava neuloja joka pitää jalkani ja hartiani nyt lämpiminä, lämmin kiitos sinulle  Virpi

3 kommenttia:

Virpi kirjoitti...

Voi onneton mua! Mä näin kyllä ton sun viestin niistä kankaista, mut en kuvaa (jostain syystä...?), enkä oikeen tajunnu... No, nyt sait halloweenkankaita oikeen tuplasti, riittää varmasti verhoonki! Kiva kun tykkäsit huivista, noita on ihan kiva neuloa. Olin ihan varma, et olin paljastunu heti alussa kun kommentoin sun blogiin anonyyminä ja heti perään omalla nimellä (olen idiootti, myönnän...). Kuten sanoin, sua oli kiva piristää, joten kyyneleet pois, huivi niskaan, sukat jalkaan ja pistelemään!

Aija kirjoitti...

Aivan ihana paketti ja voi mikä upea huivi!

MysteryKnitter kirjoitti...

Tyrmäävän upea huivi! Ja kannattaa kuunnella sitä sisäistä ääntä. Olen sen monesti huomannut.